Zó moet het dus niet: 3 x foute krachttraining technieken

on

KVV Magazine

- Sneakpreview -

 

Start je pas net met krachttraining en weet je nog niet precies hoe je de krachttraining oefeningen moet doen? Hier zie je hoe het in ieder geval absoluut niet moet!

Foute squats

Deze squats zijn lang niet diep genoeg, waardoor je er maar weinig resultaat uit zult halen. Maar wat echt helemaal verkeerd is aan deze squats: de jongen duwt zijn knieën veel te ver naar voren. Hiermee train je niet alleen niet de juiste spiergroepen; het is ook nog eens een enorme belasting voor de knieën!

Foute deadlifts

- Advertentie -

Deadlifts slechter uitvoeren dan de jongen in deze video kan eigenlijk bijna niet! Bij deadlifts (en squats) moet je er altijd goed opletten dat je rug hol is. Als dit niet het geval is, belast je de rug enorm en loop je bij iets zwaardere gewichten vrijwel zeker een blessure op!

Foute lat pulldown

De man in deze video traint totaal niet de spiergroepen die hij hoort te trainen en waarschijnlijk traint hij op deze manier vrijwel geen enkele spier. Dit is zeker niet de goede manier om de lat pulldown te doen.

Wil jij er zeker van zijn dat je de krachttraining oefeningen wel goed uitvoert? Onze personal trainer Debbie kan je door middel van persoonlijke coaching feedback geven op je techniek, zodat je precies weet hoe je elke oefening moet doen. Kijk hier of onze persoonlijke coaching iets voor jou is!

Wij vinden dat elke vrouw de juiste info verdient waarmee ze echt resultaat gaat behalen. Met onze magazines en e-books krijg jij alle info & motivatie die je nodig hebt!

   

Dit pakket is hét leukste en meest inspirerende pakket voor vrouwelijke krachtsporters!

No-nonsense info over krachttraining, voeding, herstel en mindset, zodat jij je krachten nog meer kunt versterken.

KVV Magazine

KVV is hét digitale magazine voor de vrouwelijke krachtsporter. Het magazine staat boordevol informatie over krachttraining, voeding en herstel, inspirerende verhalen van andere krachtsporters, lekkere recepten voor meer kracht en motivatie tips. In elke editie vind je ook een trainingsschema en een weekmenu. Met dit tijdschrift willen we zowel de startende als de gevorderde krachtsporter informeren, inspireren en motiveren. Ons digitale magazine kun je met je telefoon overal mee naar toe nemen. Ontdek alles op het gebied van krachttraining en geef je motivatie een boost!

 

- Sneakpreview -

     

E-book 'Hoe bevorder je spiergroei?'

In het e-book ‘Hoe bevorder je spiergroei?’ (80 pagina’s) leer je hoe je jouw leefstijl aanpast om spiergroei te bevorderen. We gaan het onder andere hebben over training, voeding en spierherstel. Aan het einde van elk hoofdstuk vind je een oefening waarmee je alle info direct in de praktijk kunt brengen.

36.85 22.50IN WINKELMAND

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul je commentaar in!
Vul hier je naam in

Must Read

close-link