Voedingsschema Maken Binnen 10 Minuten – Specifiek Voor Vrouwen

Als je op deze pagina bent gekomen wil jij waarschijnlijk jouw eigen voedingsschema maken. Ons initiatief Krachttraining Voor Vrouwen (KVV) helpt vrouwen met spieropbouw, afvallen en in het algemeen fitter te worden.

Ons team heeft jarenlange ervaring met het maken van persoonlijke voedingschema’s. Al die kennis en ervaring hebben wij omgezet naar een praktische handleiding om jouw eigen voedingsschema te maken.

Met welk doel maak jij jouw voedingsschema?

Afvallen

Om vetmassa af te vallen is het belangrijk om minder calorieën te eten dan je verbrand. Je wil daarbij spiermassa behouden. Wij leren je hoe je een voedingsschema maakt waarmee je op verantwoorde wijze afvalt.

Spieropbouw

Wil je graag gespierder worden? Dan is het belangrijk dat je (met goede zin!) voldoende eiwitten eet. Met onze instructies weet je binnen mum van tijd hoe je zorgt voor voeding die spieropbouw stimuleert. 

Binnen 🕚 10 minuten een eigen voedingsschema

In dit artikel leer je in 3 stappen hoe je binnen 10 min zelf een passend dagmenu samenstelt. Wil je gelijk een handig voorbeeld zien? Download dan ons gratis voorbeelddagmenu.

  • Lees dit artikel (1 minuut)
  • Download “Mijn Eigen Voedingsschema Binnen 1 Dag” (1 minuut)
  • Maak de basis van jouw eigen voedingsschema (8 minuten)



😊 Wat kan ik verwachten?

Download de 📜 handleiding om binnen mum van tijd dag- en weekschema’s voor jezelf te maken, door bepaalde uitgangspunten aan te leren. 

Wat leer ik?

➗ Welke methode jij kunt gebruiken om jouw caloriebehoefte te berekenen;

🎯 De caloriebehoefte aan te passen op jouw doel (afvallen, fit worden, spieropbouw);

👩 Hoe je jouw eigen behoeftes erin kunt verwerken;

⚖️ Waar je rekening mee dient te houden;

⌚ Hoe vaak en wanneer je eet;

🍜 Basisgerechten.

Verder heb je binnen 10 minuten jouw eigen:

  • Ontbijt
  • Lunch
  • Diner
  • Snack 

Wat ontvang ik allemaal?

Het doel hier is om jou zo gemakkelijk mogelijk op weg te helpen bij het maken van jouw eigen persoonlijke voedingsschema. 💪 We hebben al het moeilijk werk al voor jou gedaan. 

Inbegrepen bij de download

📜 Instructies om zelf super snel een voedingsschema te maken;

📋 Voorbeeldtemplates om snel en eenvoudig in te vullen;
🔗 De beste bronnen die je helpen om bijvoorbeeld recepten te vinden.

📥 Download “Mijn Eigen Voedingsschema Binnen 1 Dag

Waarom geen voedingsschema laten maken?

Vaak werkt het niet als je een voedingsschema laat maken omdat het:

💶 Kostbaar is;
🤢 Veel dingen bevat die je niet lekker vindt;
🍱 Moeilijk te bereiden recepten bevat;
🙁 Niet geschikt is voor jouw eetpatroon;
🤨 Te weinig variatie bevat;
😕 Geen duidelijke uitleg bevat;
👪 Geen rekening houdt met jouw gezin.

Reden genoeg dus om er zelf mee aan de slag te gaan!

📥 Download “Mijn Eigen Voedingsschema Binnen 1 Dag” en maak jouw persoonlijke voedingsschema in een handomdraai. 



🐻 Obstakels (beren op de weg) bij voedingsschema maken 

Er zijn meer mensen die zelf een voedingsschema willen maken. Zij lieten ons weten dat ze tegen de volgende dingen aanlopen:

⌛ Het duurt lang;

🔍 Lastig om te vinden hoeveel calorieën er in een product zitten;
⚖️ Heel veel rekenen / hoeveel gram etc;
🥑 De hoeveelheid van een ingrediënt komt niet lekker uit. (57g rijst bijv);
😕 Je weet niet of het gezond is.

Met bovenstaande redenen zijn wij aan de slag gegaan. We hebben een 📜 handleiding gemaakt die bovenstaande obstabels oplost en jou in staat stelt om binnen 🕚 10 minuten zelf een basis in elkaar te zetten. 100% gratis en direct aan de slag.

Dus geen beren meer op weg naar jouw persoonlijke doel. Laat je niet tegenhouden en ga direct aan de slag:

📥 Download gratis: “Mijn Eigen Voedingsschema Binnen 1 Dag

 

 

Hier kunt u de inhoud creëren die zal worden gebruikt binnen de module.