Meal preppen: bereid simpele gerechten van tevoren!

Niet proppen, maar preppen. Meal preppen is het voorbereiden van je maaltijden voor een dag of een aantal dagen. Het helpt je om precies de juiste hoeveelheden binnen te krijgen, ook op dagen waarop je eigenlijk geen tijd hebt om uitgebreid stil te staan bij je voeding. Afhankelijk van je exacte doel, bedenk je van te voren hoe je met simpele gerechten de juiste hoeveelheid calorieën en macronutriënten consumeert. Een goede food prep bespaart tijd, en maakt het voor jezelf makkelijker om je doelen te halen.

Gehaktballetjes in tomatensaus

Wil je graag wat minder koolhydraten eten? Dan heb ik dit heerlijke recept voor jou. Het is best eenvoudig te maken en enorm voedzaam. Het lijkt wat op een pastasaus, maar dan dus zonder de pasta 😉

Macronutriënten berekenen

Als je echt resultaten wilt behalen met krachttraining, is het belangrijk dat je let op het aantal calorieën dat je binnenkrijgt en de verhouding tussen de macronutriënten. Maar hoe kun je nu je dagelijkse caloriebehoefte en je macronutriënten berekenen?

Power ontbijt!

Dit zijn twee van mijn favoriete ontbijtjes en ik zal de recepten hieronder met jullie delen 🙂 Ik denk dat de meeste van jullie de pannenkoek wel kennen, maar ik zal hem toch toevoegen!

voeding

Krachttraining Voor Vrouwen
Houtrijkstraat 380
1013DX Amsterdam

KvK: 70019452
BTW-nummer: NL209611327B02