Power ontbijt!

on

KVV Magazine

- Sneakpreview -

 

Dit zijn twee van mijn favoriete ontbijtjes en ik zal de recepten hieronder met jullie delen 🙂 Ik denk dat de meeste van jullie zowel de shake als de pannenkoek wel kennen, maar deze varianten zijn net iets anders (met courgette)!

Powershake

Bereidingstijd +/- 10 minuten

Wat heb je nodig voor de shake?

  • 200 ml amandelmelk
  • 200 gram courgette (ik gebruik sinds kort een hele courgette van ongeveer 300 gram)
  • 40 gram havermout
  • 1 scoop whey eiwit (ik gebruik de Whey Isolaat 90)
  • Water naar behoefte (ik gebruik meestal 100 ml voor een goed drinkbare shake)

Hoe maak je het klaar?

Je doet alle ingrediënten in de blender en je mixt het tot een heerlijk shake 🙂

Variatie tips

- Advertentie -

Je kunt variëren met de volgende ingrediënten:

  • Maca poeder
  • Kaneel
  • Kurkuma
  • Zeezout
  • Rauwe cacao
  • Kokosrasp
  • Tarwegras
  • Chiazaad
  • Spinazie is ook lekker, met courgette erbij of i.p.v. de courgette

Zoals je ziet is er keuze genoeg, voeg toe wat jij lekker vindt!

Power pannenkoek

Bereidingstijd +/- 15 minuten

Wat heb je nodig?

  • Courgette
  • 2 eieren
  • Havermout
  • 1 banaan
  • Klein schepje whey

Hoe maak je het klaar?

  1. Zet een pan op het vuur en laat wat kokosolie smelten.
  2. Prak de banaan fijn in een kom. Voeg de twee eieren, de havermout en het schepje whey hieraan toe en roer alles goed door elkaar.
  3. Rasp courgette totdat de bodem van de pan bedekt is.
  4. Als de courgette rasp een beetje aangebakken is, gooi je het eimengsel er overheen.
  5. Laat de power pannenkoek op een laag vuur goed garen!! Geduld is hierbij belangrijk 😉

Variatie tips:

Ook met dit gerecht kun je veel variëren. Je kunt bijvoorbeeld een klein beetje zout toevoegen en rozijnen en noten zijn ook lekker hier doorheen! Als je de pannenkoek wat saai vindt, kun je er wat biologische fruitspread opdoen. Of als je wilt zondigen, flink wat stroop 😉

Ik hoop dat het jullie goed zal smaken. Ik ben vooral erg gek op de shake, dit is mijn vaste ontbijt. Proost!!

Wij vinden dat elke vrouw de juiste info verdient waarmee ze echt resultaat gaat behalen. Met onze magazines en e-books krijg jij alle info & motivatie die je nodig hebt!

   

Dit pakket is hét leukste en meest inspirerende pakket voor vrouwelijke krachtsporters!

No-nonsense info over krachttraining, voeding, herstel en mindset, zodat jij je krachten nog meer kunt versterken.

KVV Magazine

KVV is hét digitale magazine voor de vrouwelijke krachtsporter. Het magazine staat boordevol informatie over krachttraining, voeding en herstel, inspirerende verhalen van andere krachtsporters, lekkere recepten voor meer kracht en motivatie tips. In elke editie vind je ook een trainingsschema en een weekmenu. Met dit tijdschrift willen we zowel de startende als de gevorderde krachtsporter informeren, inspireren en motiveren. Ons digitale magazine kun je met je telefoon overal mee naar toe nemen. Ontdek alles op het gebied van krachttraining en geef je motivatie een boost!

 

- Sneakpreview -

     

E-book 'Hoe bevorder je spiergroei?'

In het e-book ‘Hoe bevorder je spiergroei?’ (80 pagina’s) leer je hoe je jouw leefstijl aanpast om spiergroei te bevorderen. We gaan het onder andere hebben over training, voeding en spierherstel. Aan het einde van elk hoofdstuk vind je een oefening waarmee je alle info direct in de praktijk kunt brengen.

36.85 22.50BESTELLEN

Suus Bernshttps://www.instagram.com/miss_suus_ibdfit
Ik heb de ziekte van Crohn en daarom ben ik veel bezig met voeding en beweging. Krachttraining is echt mijn passie. Graag informeer en inspireer ik anderen met darmklachten vanuit mijn Facebook-pagina Darmkracht&Health.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul je commentaar in!
Vul hier je naam in

Suus Bernshttps://www.instagram.com/miss_suus_ibdfit
Ik heb de ziekte van Crohn en daarom ben ik veel bezig met voeding en beweging. Krachttraining is echt mijn passie. Graag informeer en inspireer ik anderen met darmklachten vanuit mijn Facebook-pagina Darmkracht&Health.

Must Read

close-link