[ut_spacer margin_top=”50″ margin_bottom=”50″]

Klachtenregeling

Wij streven ernaar om met onze producten en diensten aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en deze waar mogelijk te overtreffen.

Ben je niet tevreden over onze producten of diensten? Dan kun je hierover een klacht bij ons indienen. Samen met jou gaan we dan op zoek naar een passende oplossing.

Hieronder kun je lezen hoe je een klacht kunt indienen en wat wij hiermee doen. Deze klachtenregeling betreft uitsluitend de producten die zijn geleverd vanuit Krachttraining Voor Vrouwen.

Hoe dien je een klacht in?

Je kunt je klacht op drie manieren indienen.

1. Per  e-mail:
admin@krachttraining-vrouwen.nl

2. Per brief:
Krachttraining Voor Vrouwen
Servicemanagement
Houtrijkstraat 380
1013DX Amsterdam

3. Telefonisch:
06 17385158,
(op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 20:00 uur)

Indien je ervoor kiest om de klacht per e-mail of per post in te dienen, is het belangrijk dat je hierbij de volgende gegevens vermeldt:

• je naam, adres en het telefoonnummer waarop je overdag bereikbaar bent;;
• een omschrijving van je klacht;
• de door jouw gewenste oplossing;
• eventuele bijlagen om je klacht te onderbouwen.

Wat doen wij met jouw klacht?

Zodra wij jouw klacht hebben ontvangen, versturen wij je een ontvangstbevestiging per e-mail of per post. Daarna nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op (in ieder geval binnen 5 werkdagen).  In deze reactie kun je lezen of de klacht is toegewezen of afgewezen en de reden hiervoor.  Indien de klacht is toegewezen, geven wij aan hoe we de klacht hebben opgelost of zullen oplossen. Als we je klacht hebben afgewezen, vind je in onze reactie informatie over wat je verder kunt doen.

Klachten en de verwerking hiervan worden altijd bij ons geregistreerd. Indien wij naar aanleiding van een klacht een verandering kunnen aanbrengen in onze producten, diensten of het bestelproces, zullen wij dat doen en informeren we je hierover.

Niet tevreden over de afhandeling van je klacht?

Indien je niet tevreden bent over onze afhandeling van je klacht, kun je je wenden tot Geschillencommissie. De uitspraak van deze stichting is bindend. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform.

Ben je het alsnog niet eens met de uitkomst van de klachtenafhandeling? In dat geval kun je naar een bevoegde rechter stappen.

Shopping cart

Subtotal
Shipping and discount codes are added at checkout.
Checkout