Eet meer groenten met deze simpele tip!

on

KVV Magazine

- Sneakpreview -

 

Houd je niet zo van groenten en eet je het daarom veel te weinig? Veel mensen hebben hier last van, terwijl we eigenlijk juist meer groenten zouden moeten eten. Hoe doe je dat nu op een makkelijke manier zonder uren in de keuken te staan? In dit blog leggen wij het uit!

Doordat groenten steeds minder voedingsstoffen bevatten is het aanbevolen om minimaal 300 tot 400 gram groenten per dag te eten. Vaak halen we dat bij lange na niet. Gelukkig is het eigenlijk best makkelijk om meer groenten te eten, ook als je hier niet echt van houdt. Je hoeft alleen maar je groenten in een saus te verwerken. Zo zie je ze niet, proef je ze ook niet echt en voel je de textuur niet. Simpel toch?

Pastasaus

Groenten kun je heel eenvoudig verwerken in een pastasaus. Zo kun je bijvoorbeeld een courgette pureren en met je bolognesesaus mengen of een avocado met je pestosaus.

Broodbeleg

- Advertentie -

Misschien houd je niet van tomaat op brood, maar vind je tapenade heerlijk. En wat dacht je van een lekkere avocadospread? Heel simpel te bereiden met tomaat of avocado, een teentje knoflook en wat verse of gedroogde kruiden! Je kunt natuurlijk ook wat zout toevoegen voor de smaak, maar voeg dan niet te veel toe. Het is beter om met wat meer kruiden te werken.

Saladedressing

Als je wel graag salades eet, krijg je natuurlijk al meer groenten binnen. Maar je kunt je groente-inname makkelijk nog meer verhogen door groenten in de dressing te verwerken. Maak bijvoorbeeld een yoghurtsaus met komkommer of een mayonaise met avocado of asperges.

Hakmolen of staafmixer

Om de groenten makkelijk tot een saus te verwerken raden we je aan om een hakmolen of een staafmixer aan te schaffen. Anders ben je straks een tijdlang bezig met het pureren, terwijl lang in de keuken staan was nu juist wat je niet wilde. De kosten hiervan zijn het gemak en de extra vitamines meer dan waard.

Wij vinden dat elke vrouw de juiste info verdient waarmee ze echt resultaat gaat behalen. Met onze magazines en e-books krijg jij alle info & motivatie die je nodig hebt!

   

Dit pakket is hét leukste en meest inspirerende pakket voor vrouwelijke krachtsporters!

No-nonsense info over krachttraining, voeding, herstel en mindset, zodat jij je krachten nog meer kunt versterken.

KVV Magazine

KVV is hét digitale magazine voor de vrouwelijke krachtsporter. Het magazine staat boordevol informatie over krachttraining, voeding en herstel, inspirerende verhalen van andere krachtsporters, lekkere recepten voor meer kracht en motivatie tips. In elke editie vind je ook een trainingsschema en een weekmenu. Met dit tijdschrift willen we zowel de startende als de gevorderde krachtsporter informeren, inspireren en motiveren. Ons digitale magazine kun je met je telefoon overal mee naar toe nemen. Ontdek alles op het gebied van krachttraining en geef je motivatie een boost!

 

- Sneakpreview -

     

E-book 'Hoe bevorder je spiergroei?'

In het e-book ‘Hoe bevorder je spiergroei?’ (80 pagina’s) leer je hoe je jouw leefstijl aanpast om spiergroei te bevorderen. We gaan het onder andere hebben over training, voeding en spierherstel. Aan het einde van elk hoofdstuk vind je een oefening waarmee je alle info direct in de praktijk kunt brengen.

36.85 22.50IN WINKELMAND

Must Read

close-link