fbpx

Blog

Blog
Blog
Blog
Blog
Blog

Who needs to cheat day anyway?

Als fervent krachttrainer en fitness-addict, sta je vaker voor de uitdaging om je voeding op je doelen af te stemmen. Ja je hebt wel eens een cheat-day waarin alle remmen los gaan en je toegeeft aan jouw guilty-pleasures. Om daar vervolgens weer spijt van te hebben....

Jojanneke’s tips & recepten

In KVV editie 5 deelt Jojanneke haar weekmenu. Hieronder deelt zij nog een aantal handige tips & lekkere recepten. Tip 1: Maak van gezond eten geen obsessie Hoe bewust ik ook met mijn eten bezig ben: het is geen obsessie en dat moet het ook...

Meal preppen: bereid simpele gerechten van tevoren!

Niet proppen, maar preppen. Meal preppen is het voorbereiden van je maaltijden voor een dag of een aantal dagen. Het helpt je om precies de juiste hoeveelheden binnen te krijgen, ook op dagen waarop je eigenlijk geen tijd hebt om uitgebreid stil te staan bij je voeding. Afhankelijk van je exacte doel, bedenk je van te voren hoe je met simpele gerechten de juiste hoeveelheid calorieën en macronutriënten consumeert. Een goede food prep bespaart tijd, en maakt het voor jezelf makkelijker om je doelen te halen.

Zo trek je jezelf over die streep heen!

Wil je wel naar de sportschool gaan om te trainen, maar vind je het lastig om echt te beginnen? Lukt het je niet om jezelf te motiveren? Je bent niet de enige! Veel vrouwen willen wel naar de sportschool, maar vinden het moeilijk om uiteindelijk ook echt die stap te zetten. Wij delen hier een aantal tips zodat jij jezelf over die streep heen kunt trekken!

Gehaktballetjes in tomatensaus

Wil je graag wat minder koolhydraten eten? Dan heb ik dit heerlijke recept voor jou. Het is best eenvoudig te maken en enorm voedzaam. Het lijkt wat op een pastasaus, maar dan dus zonder de pasta 😉

Blog

Krachttraining Voor Vrouwen
Houtrijkstraat 380
1013DX Amsterdam

KvK: 70019452
BTW-nummer: NL209611327B02