5 gezonde snacks voor onderweg

on

Je gezonde salade of boterham met kipfilet zit in je tas, maar die ziet er inmiddels al veel minder lekker uit… Je hebt wel honger, dus je haalt toch maar een lekkere gevulde koek op het station. Herkenbaar?

We nemen vaak wel eten mee voor onderweg, maar toch kiezen we regelmatig voor iets anders. Een salade die al helemaal in elkaar zit wordt er niet lekkerder op en hetzelfde geldt voor een boterham met kipfilet die helemaal geplet is. Naar je werk kun je alle ingrediënten los meenemen, zodat het goed blijft smaken. Maar in de trein een salade in elkaar zetten is misschien niet zo handig… Daarom delen wij hier 5 gezonde snacks voor onderweg die wél lekker blijven!

Geroosterde kikkererwten

Deze snack kun je heel eenvoudig thuis maken en het is makkelijk mee te nemen! Je roostert de kikkererwten in een pan of in de oven met wat olijf- of kokosolie en kruiden naar smaak (bijvoorbeeld zout, paprika en kurkuma). Voila, je hebt een lekkere, gezonde snack!

Zelfgemaakte eiwitrepen


Inkijkexemplaar KVV Magazine

BEKIJK ONS PROEFPAKKET

Eiwitrepen zijn niet goedkoop en bevatten vaak ook veel suikers. Maar je kunt ze natuurlijk ook gewoon zelf maken! Met dit heerlijke recept maak jij zelf lekkere eiwitrepen of balletjes.

Handje noten

Hiervoor hoef je helemaal niets klaar te maken van tevoren. En noten bevatten wel eiwitten en veel gezonde vetten. Als je nog wat koolhydraten hieraan wilt toevoegen, kun je kiezen voor een notenmix met gedroogd fruit. Ga wel altijd voor een mix die ongezouten en ongeroosterd is.

Groenten met hummus

Groenten met hummus (of met pindakaas) is een lekkere en makkelijke snack. Je hoeft alleen de groenten (wortel, komkommer, selderij, paprika) in reepjes te snijden en samen met een bakje hummus mee te nemen. Dippen maar!

Taart, muffins of cake

- Advertentie -

Het klinkt bijna als een cheat, maar taart, muffins en cake kunnen ook gezond zijn! Check bijvoorbeeld deze lekkere kwarktaart of doe inspiratie op met deze gezonde ontbijtjes van Janneke.

Veel snackplezier!

Wij vinden dat elke vrouw de juiste info verdient waarmee ze echt resultaat gaat behalen. Met ons magazine en onze e-books krijg jij alle info & motivatie die je nodig hebt!


Dit pakket is hét leukste en meest inspirerende pakket voor vrouwelijke krachtsporters!

No-nonsense info over krachttraining, voeding, herstel en mindset, zodat jij je krachten nog meer kunt versterken.

KVV Magazine

KVV is hét digitale tijdschrift voor vrouwelijke krachtsporters met info over training & voeding, inspirerende verhalen van andere krachtsporters en motivatietips. Om het helemaal compleet te maken vind je in elke editie ook een trainingsschema en een weekmenu. Doe extra kennis op en geef je motivatie een boost.

E-book 'Hoe bevorder je spiergroei?'

In het e-book ‘Hoe bevorder je spiergroei?’ (80 pagina’s) leer je hoe je jouw leefstijl aanpast om spiergroei te bevorderen. We gaan het onder andere hebben over training, voeding en spierherstel. Aan het einde van elk hoofdstuk vind je een oefening waarmee je alle info direct in de praktijk kunt brengen.

Inkijkexemplaar

KVV Proefpakket

36.85 22.50BESTELLEN

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul je commentaar in!
Vul hier je naam in

Must Read

close-link