5 gezonde snacks voor onderweg

on

KVV Magazine

- Sneakpreview -

 

Je gezonde salade of boterham met kipfilet zit in je tas, maar die ziet er inmiddels al veel minder lekker uit… Je hebt wel honger, dus je haalt toch maar een lekkere gevulde koek op het station. Herkenbaar?

We nemen vaak wel eten mee voor onderweg, maar toch kiezen we regelmatig voor iets anders. Een salade die al helemaal in elkaar zit wordt er niet lekkerder op en hetzelfde geldt voor een boterham met kipfilet die helemaal geplet is. Naar je werk kun je alle ingrediënten los meenemen, zodat het goed blijft smaken. Maar in de trein een salade in elkaar zetten is misschien niet zo handig… Daarom delen wij hier 5 gezonde snacks voor onderweg die wél lekker blijven!

Geroosterde kikkererwten

Deze snack kun je heel eenvoudig thuis maken en het is makkelijk mee te nemen! Je roostert de kikkererwten in een pan of in de oven met wat olijf- of kokosolie en kruiden naar smaak (bijvoorbeeld zout, paprika en kurkuma). Voila, je hebt een lekkere, gezonde snack!

Zelfgemaakte eiwitrepen

- Advertentie -

Eiwitrepen zijn niet goedkoop en bevatten vaak ook veel suikers. Maar je kunt ze natuurlijk ook gewoon zelf maken! Met dit heerlijke recept maak jij zelf lekkere eiwitrepen of balletjes.

Handje noten

Hiervoor hoef je helemaal niets klaar te maken van tevoren. En noten bevatten wel eiwitten en veel gezonde vetten. Als je nog wat koolhydraten hieraan wilt toevoegen, kun je kiezen voor een notenmix met gedroogd fruit. Ga wel altijd voor een mix die ongezouten en ongeroosterd is.

Groenten met hummus

Groenten met hummus (of met pindakaas) is een lekkere en makkelijke snack. Je hoeft alleen de groenten (wortel, komkommer, selderij, paprika) in reepjes te snijden en samen met een bakje hummus mee te nemen. Dippen maar!

Taart, muffins of cake

Het klinkt bijna als een cheat, maar taart, muffins en cake kunnen ook gezond zijn! Check bijvoorbeeld deze lekkere kwarktaart of doe inspiratie op met deze gezonde ontbijtjes van Janneke.

Veel snackplezier!

Wij vinden dat elke vrouw de juiste info verdient waarmee ze echt resultaat gaat behalen. Met onze magazines en e-books krijg jij alle info & motivatie die je nodig hebt!

   

Dit pakket is hét leukste en meest inspirerende pakket voor vrouwelijke krachtsporters!

No-nonsense info over krachttraining, voeding, herstel en mindset, zodat jij je krachten nog meer kunt versterken.

KVV Magazine

KVV is hét digitale magazine voor de vrouwelijke krachtsporter. Het magazine staat boordevol informatie over krachttraining, voeding en herstel, inspirerende verhalen van andere krachtsporters, lekkere recepten voor meer kracht en motivatie tips. In elke editie vind je ook een trainingsschema en een weekmenu. Met dit tijdschrift willen we zowel de startende als de gevorderde krachtsporter informeren, inspireren en motiveren. Ons digitale magazine kun je met je telefoon overal mee naar toe nemen. Ontdek alles op het gebied van krachttraining en geef je motivatie een boost!

 

- Sneakpreview -

     

E-book 'Hoe bevorder je spiergroei?'

In het e-book ‘Hoe bevorder je spiergroei?’ (80 pagina’s) leer je hoe je jouw leefstijl aanpast om spiergroei te bevorderen. We gaan het onder andere hebben over training, voeding en spierherstel. Aan het einde van elk hoofdstuk vind je een oefening waarmee je alle info direct in de praktijk kunt brengen.

36.85 22.50IN WINKELMAND

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul je commentaar in!
Vul hier je naam in

Must Read

close-link