Nieuwste blogs

Dit zijn de 3 beste kettlebell oefeningen

Trainen met een kettlebell kan soms veel voordelen bieden, zeker als je thuis traint. Bij de meeste oefeningen kun je in plaats van een barbell of dumbbells ook één of twee kettlebells gebruiken. Welke kettlebell oefeningen zijn nu het beste? Je leest het in dit blog.

Zo haal jij meer uit je training!

Veel vrouwen houden hun focus niet bij hun training en willen te snel, waardoor ze niet alles uit hun training halen. Suus vertelt je hier over haar ervaringen en legt uit hoe zij beter presteerde en herstelde door meer te focussen!

Dit zijn de 3 beste kettlebell oefeningen

Trainen met een kettlebell kan soms veel voordelen bieden, zeker als je thuis traint. Bij de meeste oefeningen kun je in plaats van een barbell of dumbbells ook één of twee kettlebells gebruiken. Welke kettlebell oefeningen zijn nu het beste? Je leest het in dit blog.

Trending

Hoeveel moet je rusten tussen twee work-outs?

Vaak wordt gezegd dat een spiergroep 48 uur rust moet hebben en daarna pas weer opnieuw getraind mag worden. Toch zijn beginners soms na 72 uur nog vermoeid van de training, terwijl gevorderde sporters soms wel zes keer per week een full body work-out doen. Hoe zit dit nu precies?

5 tips voor 40+ en 50+ krachtsporters

Doe je aan krachttraining en ben je inmiddels 40+ of 50+? Dan zul je wellicht merken dat het trainen je wat minder gemakkelijk afgaat. Je hebt sneller last van pijntjes en je spieren groeien minder snel. Hoe komt dit nu precies en wat kun je hier tegen doen?

Nieuwste Blogs

Dit zijn de 3 beste kettlebell oefeningen

Trainen met een kettlebell kan soms veel voordelen bieden, zeker als je thuis traint. Bij de meeste oefeningen kun je in plaats van een barbell of dumbbells ook één of twee kettlebells gebruiken. Welke kettlebell oefeningen zijn nu het beste? Je leest het in dit blog.

Zo haal jij meer uit je training!

Veel vrouwen houden hun focus niet bij hun training en willen te snel, waardoor ze niet alles uit hun training halen. Suus vertelt je hier over haar ervaringen en legt uit hoe zij beter presteerde en herstelde door meer te focussen!
- Advertentie -

KVV Magazine

– Inkijkexemplaar –

Nieuwste Blogs

Dit zijn de 3 beste kettlebell oefeningen

Trainen met een kettlebell kan soms veel voordelen bieden, zeker als je thuis traint. Bij de meeste oefeningen kun je in plaats van een barbell of dumbbells ook één of twee kettlebells gebruiken. Welke kettlebell oefeningen zijn nu het beste? Je leest het in dit blog.

Zo haal jij meer uit je training!

Veel vrouwen houden hun focus niet bij hun training en willen te snel, waardoor ze niet alles uit hun training halen. Suus vertelt je hier over haar ervaringen en legt uit hoe zij beter presteerde en herstelde door meer te focussen!

Hoe behoud jij je focus tijdens je training?

Het lijkt verleidelijk, even snel een uurtje sporten. Je werkt alle oefeningen af en merkt dat je toch niet het gewenste resultaat hebt behaald. Door verschillende factoren kun je je behoorlijk laten afleiden en dit is funest voor de focus die je nodig hebt tijdens je training. In dit artikel vind je een aantal tips om de juiste focus te behouden en het maximale uit je training te halen.

Dit is waarom je beter full body kunt trainen

Vaak beginnen we met een full body schema, maar willen we op den duur ook wel eens een split schema proberen. Na een split training voel je je meestal meer uitgeput dan na een full body training, waardoor we denken dat dit effectiever is. Dit is echter niet waar en een split schema kan ook nadelen met zich meebrengen. Daarom is het eigenlijk altijd aan te raden om te kiezen voor een full body schema. In dit blog leggen geven we je zes redenen waarom je beter full body kunt trainen.

Meest Gelezen

Dit is waarom je beter full body kunt trainen

Vaak beginnen we met een full body schema, maar willen we op den duur ook wel eens een split schema proberen. Na een split training voel je je meestal meer uitgeput dan na een full body training, waardoor we denken dat dit effectiever is. Dit is echter niet waar en een split schema kan ook nadelen met zich meebrengen. Daarom is het eigenlijk altijd aan te raden om te kiezen voor een full body schema. In dit blog leggen geven we je zes redenen waarom je beter full body kunt trainen.

Gehaktballetjes in tomatensaus

Wil je graag wat minder koolhydraten eten? Dan heb ik dit heerlijke recept voor jou. Het is best eenvoudig te maken en enorm voedzaam. Het lijkt wat op een pastasaus, maar dan dus zonder de pasta 😉

Hoe behoud jij je focus tijdens je training?

Het lijkt verleidelijk, even snel een uurtje sporten. Je werkt alle oefeningen af en merkt dat je toch niet het gewenste resultaat hebt behaald. Door verschillende factoren kun je je behoorlijk laten afleiden en dit is funest voor de focus die je nodig hebt tijdens je training. In dit artikel vind je een aantal tips om de juiste focus te behouden en het maximale uit je training te halen.

Blijf Ons Volgen

38,017FansLike
7,289VolgersVolg

Super simpele rauwkost met cottage cheese

Deze simpele eiwitrijke rauwkost is heerlijk als bijgerecht bij de lunch of diner of als simpel tussendoortje voor onderweg!

Gehaktballetjes in tomatensaus

Wil je graag wat minder koolhydraten eten? Dan heb ik dit heerlijke recept voor jou. Het is best eenvoudig te maken en enorm voedzaam. Het lijkt wat op een pastasaus, maar dan dus zonder de pasta 😉

Power ontbijt!

Dit zijn twee van mijn favoriete ontbijtjes en ik zal de recepten hieronder met jullie delen 🙂 Ik denk dat de meeste van jullie de pannenkoek wel kennen, maar ik zal hem toch toevoegen!

Recept: heerlijke gezonde kwarktaart!

Graag deel ik met jullie een recept voor kwarktaart die gezond is, heerlijk smaakt en simpel te bereiden. Taart eten zonder schuldgevoel!
- Advertentie -

Nu Populair

Hoeveel moet je rusten tussen twee work-outs?

Vaak wordt gezegd dat een spiergroep 48 uur rust moet hebben en daarna pas weer opnieuw getraind mag worden. Toch zijn beginners soms na 72 uur nog vermoeid van de training, terwijl gevorderde sporters soms wel zes keer per week een full body work-out doen. Hoe zit dit nu precies?

5 tips voor 40+ en 50+ krachtsporters

Doe je aan krachttraining en ben je inmiddels 40+ of 50+? Dan zul je wellicht merken dat het trainen je wat minder gemakkelijk afgaat. Je hebt sneller last van pijntjes en je spieren groeien minder snel. Hoe komt dit nu precies en wat kun je hier tegen doen?

Gehaktballetjes in tomatensaus

Wil je graag wat minder koolhydraten eten? Dan heb ik dit heerlijke recept voor jou. Het is best eenvoudig te maken en enorm voedzaam. Het lijkt wat op een pastasaus, maar dan dus zonder de pasta 😉

Beginner of gevorderd: wat is jouw trainingsniveau?

Misschien wist je al dat je je work-outs, voeding en andere factoren moet aanpassen aan de hand van je trainingsniveau. Zo zal een gevorderde meer volume moeten draaien dan een beginner, maar heeft een beginner weer meer eiwitten nodig. In onze blogs, magazines en e-books vind je regelmatig tips specifiek voor beginners en tips specifiek voor gevorderden. Meestal benoemen we hierbij ook de middengroep: halfgevorderden of semigevorderden. Maar hoe weet je nu in welke groep jij thuishoort en welk advies je moet volgen?

LEES DE #1 BUNDEL VOOR VROUWELIJKE KRACHTSPORTERS

4 e-books met alle info die je nodig hebt

Powervrouw Bundel

In deze bundel vind je alle info over krachttraining, voeding, herstel & mindset die je nodig hebt. Ook leer je hoe je stap voor stap je eigen trainings- en voedingsschema maakt. Met de handige tips en simpele oefeningen kun je direct aan de slag!

Rowan Blom

Oprichtster KVV